loading...
Azin Tadbir Arya Co
ali بازدید : 47 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (2)

نام انیمیشن: Despicable Me 2 – من شرور ۲

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۵۵ مگابایت

کیفیت: TSRip 720p (کیفیت پرده ای)

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: در قسمت دوم از انیمیشن « من نفرت انگیز » ، گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…

 

 

کاور انیمیشن (برای مشاهده ی سایز اصلی، بر روی عکس کلیک کنید):

Despicable me 2 dvd print small دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

 

 

ali بازدید : 61 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بهترین رنگ برای دکوراسیون, نحوه انتخاب رنگ


وقت تغییر دکوراسیون که می‌رسد، خیلی‌ها به این فکر می‌کنند که حالا باید خانه را چه رنگی کنم!؟ خب انتخاب رنگ واقعا کار جالبی است اما ممکن است گاهی انتخاب یک یا دو رنگ از بین این همه رنگ مختلف و زیبا با این ترکیب‌های فوق‌العاده عالی، خسته کننده باشد. در این مواقع چه باید کرد؟ چند روش ساده و راحت برای نجات از سردرگمی را در ادامه بخوانید.
 

شکلک های محدثه

ali بازدید : 201 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

شیک ترین سرویس بهداشتی, مدل حمام و دستشویی های مدرن

  مدل های سرویس بهداشتی آپارتمان شیک

جدیدترین مدلهای سرویس بهداشتی شیک و زیبا از مدلهای کابین دستشویی جالب و جدید هنگامی که آن را به ترکیب محصول و مدرن می آید، که یک کار است که کاملا از روی حیله و تزویر اگر شما یک حرفه ای واقعی نیست. این می تواند نگاه ناگهان با هم قرار داده، و حتی تضاد است.

اما آن را به ما به نظر می رسد که این طراح به تصویب رسید در عین حال یکی دیگر از تست – فقط نگاه به آنچه او انجام داد با این گرم، حمام لوکس که ترکیبی از مبلمان مدرن در رنگ های قوی، با الگوهای قوی و ذکر میکنیم بر روی کاشی و درب های شیشه ای است. که چراغ های هالوژن در بالای آینه به خوبی با الگوهای محصول بر روی این کاشی های قرمز رنگ شهوت انگیز، چه کسی می گویند؟

شکلک های محدثه

ali بازدید : 41 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

نحوه انتخاب فرش های مناسب , فرش مناسب دکوراسیون خانه
امروزه انتخاب قالی نیز مانند انتخاب بسیاری از لوازم خانه، تابع رعایت قوانین و اصولی است كه به هماهنگی و سازگاری با سبك دكوراسیون محیط بیانجامد. از این رو، توصیه شده كه پیش از خرید فرش، گلیم و مانند آن، مبانی خاصی مثل نقشه‌، اندازه و... را در نظر بگیرید. برخی از این مبناها را بخوانید.

شکلک های محدثه

ali بازدید : 39 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

آیتم های دکوراسیون خانه, آشنایی با اصول دکوراسیون خانه
با مرور زمان متراژ خانه ها كمتر شده است و به دلیل تغییر سبك زندگی قسمت های جدید و نوظهوری از قبیل سینمای خانگی به جمع قسمت های مختلف داخلی خانه ها پیوسته است، در این مطلب قصد داریم نگاه كوتاهی به برخی از آنها داشته باشیم.

شکلک های محدثه

ali بازدید : 51 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دکوراسیون آشپزخانه بلیک لایولی، ستاره هالیوود

بلیک لایولی که آشپز قابلی است کار دکوراسیون خود را با آشپزخانه آغاز کرده است و رئیس برند La Cornue یعنی زاویر دوپوی را به لوکیشن سریال Gossip Girl دعوت کرده تا در مورد این پروژه با او صحبت کند.

بلیک لایولی با درخشش در سریال Gossip Girlو بازی در فیلم The Town که تحسین منتقدین را برانگیخت، دل بینندگان سینما و تلویزیون را برده است. انتخاب لباس او باعث شده که همیشه در لیست خوشپوش ترین ها باشد و عنوان چهره برند کیف دستی های شانل را کسب کند. حالا که او در بدفورد نیویورک یک خانه خریده است، می خواهد شخصیت و سبک خود را به دنیای دکوراسیون هم بیاورد.

او که آشپز قابلی است کار دکوراسیون خود را با آشپزخانه آغاز کرده است و رئیس برند La Cornue یعنی زاویر دوپوی را به لوکیشن سریال Gossip Girl دعوت کرده تا در مورد این پروژه با او صحبت کند. دوپوی که پدربزرگش 100 پیش این شرکت را تأسیس کرده، می گوید: «بلیک دقیقاً می داند که چه می خواهد.» از آنجائیکه اجاق های لا کورنو تولید عمده ندارند، لایولی طراحی اجاقش را خودش به عهده گرفته و رنگ و فلز و اندازه و کارکرد آن را خودش انتخاب می کند.

دکوراسیون خانه بلیک لایولی , دکوراسیون آشپزخانه ستاره هالیوودی

شکلک های محدثه

ali بازدید : 71 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دکوراسیون آشپزخانه و تناسب اندام خانم ها!

لاغری دغدغه بسیاری از مردم دنیا به ویژه خانم هاست. راه ها و تمرینات بیشماری برای این منظور وجود دارند که هر فردی با توجه به سلیقه و امکانات خود یک یا چند تا از آنها را انتخاب می کند. اماخیلی ساده و جالب، با تغییر چیدمان و دکور آشپزخانه می توانید به روند لاغر شدن خود کمک کنید.

با تغییر دکور آشپزخانه خود به روش هایی که در زیر ذکر می کنیم، می توانید اشتهای خود را کم و چربی های اضافه را آب کنید. شاید کمی دور از عقل به نظر برسد، اما با وسایل آشپزخانه، فضای کار و طراحی مناسب، می توانید به روشی جدید و بسیار سالم تر آشپزی کنید و در نتیجه غذاهای کم کالری بپزید.

دکوراسیون آشپزخانه و لاغری , تغییر دکور آشپزخانه

شکلک های محدثه

ali بازدید : 59 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دکوراسیون پنجره ها,بازسازی پنجره ها
هنگامی که سخن از حفظ و نگهداری خانه به میان می آید، نکات و جزئیات بسیاری وجود دارند که در برخی موارد غفلت از آنها اشکالی ایجاد نمی کند؛ اما نباید پنجره ها را جزء این موارد به حساب آورد.

شکلک های محدثه

ali بازدید : 51 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

اتاق خواب های طوسی عاشقانه

از سایه نقره ای گرفته تا ته‌مایه ای از رنگ آبی، توسی یکی از رنگ های مورد علاقه طراحان و دکوراتورهای داخلی است. در این مطلب 9 اتاق خواب زیبا که با رنگ توسی تزئین شده اند را انتخاب کرده ایم که حتما عاشقشان خواهید شد. شما نیز می توانید از دکوراسیون این اتاق ها برای خانه خود الهام بگیرید.

اتاق خواب های طوسی, دکوراسیون و چیدمان

شکلک های محدثه

ali بازدید : 60 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

مدل دکوراسیون مدرن ۱۳۹۲

در مجموعه اتاق خواب استاد، زنانه فلور-DE-تصویر زمینه کتابداری و اطلاع رسانی در کرم پودر آبی مبلمان تازه کرده و trims، همراه با تطبیق bedcover آبی و مخده لهجه مبل، به کراوات کل این طرح با هم از بالا به پا. انحطاط مزین همچنان در سراسر سقف با اواز یا موسیقی دو نفری لوستر سایهدار برای درخشش دنج.

مدل دکوراسیون مدرن 2013, دکوراسیون مدرن

 

شکلک های محدثه

ali بازدید : 38 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

این خانه زیبا که توسط McBride Charles Ryan طراحی شده است، از طرفی مانند یک ابر و از طرف دیگر یک خانه مسکونی معمولی است.
دیوارها و کف این خانه از چوب جنگلی ساخته شده و آشپزخانه آن هم به رنگ قرمز طراحی شده است.
این خانه در حومه شمال ملبورن استرالیا قرار دارد .

 

طراحی خانه, دکوراسیون منزل, دکوراسیون و چیدمان

شکلک های محدثه

ali بازدید : 39 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

گاهی ما انسان ها برای رنگ آمیزی اتاق های خانه خود از رنگ هایی استفاده می کنیم که بسیار به آنها علاقه داریم. اما دلیل این کار را می دانید؟ در این مطلب می خواهیم رازهای نهفته در پشت رنگ های انتخابی را برایتان فاش کنیم. هر کدام از انتخاب های شما نمادی از شخصیت درونیتان است.

ali بازدید : 30 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

اصول چیدمان منزل, چیدمان خانه های امروزی
تعیین محل وسایل و مبلمان منزل یکی از مرعوب کننده ترین و مهمترین تصمیمات در طراحی دکوراسیون منزل است. به خصوص اگر فضای کوچکی در اختیار داشته باشیم، باید برای چیدن وسایل بیش از پیش ظرافت به خرج دهیم.

سه موقعیت زیر از جمله حالتهای معمول در منازل هستند که میتوان تعدادی از اصول اولیه دکوراسیون را بر اساس آنها شرح داد.

ali بازدید : 50 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

در این مطلب چندین ترکیب رنگ جدید برای دکوراسیون منزل را به طور خلاصه به شما معرفی میکنیم ، ایده هایی زیبا و چشم نواز ، البته همانطور که همیشه گفته ایم شما باید ترکیب رنگی خود را بر اساس علایق و فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید .

نیلی تیره
رنگ نیلی رنگ مدل پاییز و زمستان 2012 بود. ترکیب این رنگ در کنار میزو صندلی دکوراسیون چوبی منظره دلپذیر و طبیعی ایجاد می کند.

رنگ دیوارهای هنری , رنگ اتاق کار

ali بازدید : 302 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

لوستر,مدل لوستر,انواع لوستر

 چگونه لوستر شیک انتخاب کنیم ؟

نورپردازی خوب نیازهای انسان را برآورده می کند، خاطر او را آسوده می سازد ، احساس آسایش و امنیت ایجاد می کند ، با پس زمینه ی فضا تناسب می یابد ، و به بافت ، رنگ و شکل (فرم) اثاثیه جلوه ای زیبا می دهد.
ali بازدید : 32 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

مدل پانل دیوار 2013, طراحی های دیوار
مدل های بسیار زیبا و شیک از طراحی داخلی خانه با وسایل تزئینی برای دیوارهای خانه مدرن ، اگر شما می خواهید برای نشان دادن طراحی تصفیه شده را بدون قرار دادن تلاش بیش از حد به ترکیب، شما می توانید کار با بافت. یک آرایه وسیعی از مواد در دسترس، از کسانی که نزدیک به مادر طبیعت خودش به برخی بود که از صنعتگری ماهر وجود دارد. دیوار مورد علاقه خود را انتخاب کنید و بیایید ببینید که چگونه آن را انجام داده است.

 

ali بازدید : 82 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

برترین ها : داشتن یک بالکن سرسبز و زیبا در میان آجرها و سنگ های  یک مجتمع آپارتمانی واقعاً یک نعمت است. اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید و ناچار در مورد اندازه و تعداد وسایل خانه با احتیاط عمل می کنید، ایده های خلاقانه خود را صرف تزیین بالکن کنید و از داشتن یک بالکن زیبا و خاص لذت ببرید. 


لازم نیست هزینه یا انرژی زیادی صرف کنید. کافی است گیاهان و وسایلی را که با آنها هماهنگ هستند به بالکن خانه بیاورید و با استفاده از قدرت خلاقیت خود، آنها را به گونه ای زیبا و متناسب بچینید.

ali بازدید : 33 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

بسياري از ما به دليل هزینه مسكن، ناچاريم رویاهایمان را به اندازه توان مالی‌مان کوچک کنیم اما در نظر داشته باشید كه بزرگی یا کوچکی خانه به مترمربع مورد نیاز برای هر نفر، نوع خانه و مبلمان بستگی دارد. در دنیای امروز نیاز به انرژی کمتر برای روشنایی، هزینه کمتر و گرمایش و نظافت کمتر، فضاهای کوچک را دلخواه بیشتر مردم می‌کند. پس اگر آپارتمان کوچکی دارید یا به دنبال ایده‌های کاربردی برای فضای کوچک خود می‌گردید با ما همراه شويد تا ايده‌هاي‌مان را با شما درميان گذاريم:

ali بازدید : 53 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

وقتی سراغ دکوراسیون اتاق پسرها می‌روید، به این معنی نیست که فقط باید آن را آبی کنید. روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد.

اولین قدم، کمک گرفتن از نظرات خود کودک در طراحی و انتخاب وسایل است. این اتاق جایی در خانه است که او در نشان دادن شخصیتش از طریق محیط اطراف خود، آزاد است.

نکات مهم:

- فضای بازی و درس را از هم جدا کنید. یک گوشه را به میزتحریر و وایت بورد و جایی دیگر را به مبل کیسه‌ای یا چادر سرخپوستی او اختصاص دهید.

 

- جمع‌آوری وسایل مهم است، به خصوص اگر نمی‌خواهید هنگام آماده کردن تخت او، روی لگوها پا بگذارید.

- یک صندوق بزرگ برای اسباب بازی‌های حجیم در نظر بگیرید. تورهای آویزان، راه‌حلی فوری برای جمع کردن خرت‌وپرت‌های بی‌شکل و به هم ریخته است.

- هر نوع هواپیما یا ماشین اسباب‌بازی قدیمی و دوران بچگی خود را که جنبه کلاسیک و دکوراسیون دارد، دور از دسترس و در طبقات بالایی قرار دهید.

- به جای استفاده از یک چراغ در وسط اتاق، از لوستر‌های کارتونی یا طرح‌دار و چراغ‌هایی که بتوانید نور آن‌ها را در مواقع مختلف تنظیم کنید، استفاده نمایید. چراغ‌ها می‌توانند پسرانه‌تر مثلا به شکل حیوانات یا فوتبالی باشند.

ali بازدید : 42 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

زرد نمادي از خورشيد و گرماست و از آنجايي كه خورشيد زندگي و نشاط را به موجودات روي زمين مي‌بخشد، رنگ زرد نيز مي‌تواند شادي و سرزندگي را براي افراد به ارمغان بياورد. اگر شما فردي پراسترس و پرمشغله هستيد، استفاده از رنگ زرد در محيط پيرامونتان به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد شاد و پرنشاط باشيد. پرسش اين است كه وقتي تنها يك رنگ اين همه تاثيرات مثبت در زندگي افراد مي‌گذارد، چرا نبايد از اين رنگ در فضاهاي زندگي استفاده كرد؟! در اين مطلب، در باره چگونگي استفاده از اين رنگ در فضاهاي مختلف زندگي ايده‌هايي خواهيم داد.

ali بازدید : 25 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

کلینیک دندان پزشکی مرکز درمانی است که دندان پزشکان متخصص در رشته های متعدد بهداشت دهان و دندان کنار یکدیگر جمع شده و در کنار هم به درمان بیماران می پردازند .تخصص گرایی در میان دندان پزشکان راه را برای ایجاد مراکزدرمانی و تشخیصی که خدمات گسترده ای ارایه می دهد هموار کرده است .مزیت این مراکز برای بیمارن ،کوتاه بودن زمان انتظار و امکان تشخیص و درمان بهتر ،بدون مراجعه به پزشک دیگر است .مزیت این مراکز برای دندان پزشک نیز ،تخصیص ساعت های کاری منظم تر و توانایی تبادل و بهره گیری از تجربیات سایر دندان پزشکان است. 

ali بازدید : 1238 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

 

امروزه طراحی محل کار بر اساس اصول مهندسی، طبق نیاز افرادی که در آن محل کار می کنند و یا مراجعینی که به آنجا رفت و آمد می کنند انجام می گیرد نه بر اساس تجهیزات و ابزاری که قرار است در آن دفتر استفاده شود. در این صورت محیط کار تبدیل به محلی مناسب، جالب و آرامش بخش برای پرسنل آن محل خواهد شد که در این راستا مطبهای دندانپزشکی نیز چنین وضعیتی دارند.

ali بازدید : 56 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

رنگ مناسب حمام , رنگ های مورد استفاده در حمام

چرا حمام نباید به رنگ آبی یا سبز باشد : انتخاب کفپوش مناسب برای حمام به چند دلیل اهمیت دارد، زیرا این انتخاب علاوه بر آنکه سلیقه صاحبخانه را نشان می دهد، می تواند امنیت، بهداشت و سلامت را برای اعضای خانواده به همراه داشته باشد.

ali بازدید : 67 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

دکوراسیون بهار 2013 با 10 ایده بسیار شیک!

فصل بهار یکی از زیباترین فصل هاست. به هر گوشه و کناری که نگاه کنیم زیبایی های طبیعت روحمان را شاد و چشممان را نوازش می کنند. برای لذت بیشتر از این فصل دوست داشتنی می توانید طراحی داخل خانه را نیز به گونه ای تغییر دهید که در این فصل حتی داخل خانه شما نیز بوی بهار دهد.

ali بازدید : 37 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

چیدمان اتاق کودک, نحوه طراحی اتاق کودک
دکوراسیون - اتاق کودک قلمرویی مخصوص به آنان است. آنجا برای آنان همچون جهان بزرگ تصور می شود. آنان در آنجا به موسیقی گوش فرا می دهند، بازی می کنند، در رویاهای خود فرو می روند، کتاب می خوانند و ... .

ali بازدید : 49 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
دکوراسیون - بیشتر خانه های ما ایرانی ها به رنگ سفید و خانواده آن رنگ آمیزی می شوند. شاید ترکیب رنگ سفید و آبی یا سفید و گلبهی را زیاد دیده باشیم. اما باید بدانید رنگ های زیبا و متنوع دیگری نیز می توان برای دیوارهای اتاق های مختلف خانه انتخاب کرد. حتی اگر رنگ های ملایم مد نظر شماست، باز هم ترکیبات متنوعی وجود دارند که کمک کننده هستند. در این مطلب چند پیشنهاد بسیار جالب از طراحان دکوراسیون داخلی برایتان ذکر کرده ایم.
ali بازدید : 33 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
با کفپوش های متنوعی که در بازار وجود دارد می توان به راحتی چهره زیبایی به خانه خود بخشید. اما تنوع این محصولات به قدری زیاد است که نمی توان به راحتی نمونه مناسب را انتخاب کرد. برای اینکه بدانید هر کدام از اتاق های خانه چه کفپوشی نیاز دارند، می توانید از این مطلب کمک بگیرید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
طراحی مدرن و اجرای دکوراسیون داخلی و چیدمان(مسکونی،تجاری..) طراحی سه بعدی( 3D max،Vray،Revit،) بازسازی و نوسازی(رنگ آمیزی،کاغذ دیواری،لمینت...) طراحی محوطه(LandScape) انجام کلیه امور خدماتی و نظافتی با کادری مجرب در اسرع وقت با نازلترین قیمت. تلفن تماس:5-143 187 77 تلفکس:139 187 77 آدرس:میدان رسالت،خ هنگام،جنب شهرداری منطقه 4،خ الزهرا،نبش بهار 6،پلاک 21،طبقه 3،واحد 6 تنها با یک تماس مشتری دائمی ما شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام گزینه در تبلیغات موثرتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 1,293
  • بازدید کلی : 12,315